Facebook

Tuesday, June 16, 2009

Faizal Tahir - Love Hate





Share:

4 comments:

  1. Faizal`s newest single BENCINTA enjoy~~


    BENCINTA (Lirik)
    Song : Audi Mok & Faizal Tahir
    Lyrics : Audi Mok & Faizal Tahir

    Benarkan ku 'tuk berbicara...
    Bicara terus ke hati mu.. Hati mu..
    Hati yang penuh rasa ragu
    Jangan terus pergi
    Tanpa mendengar ku
    Mungkin mudah
    Untuk kau terus berlalu
    Nanti dulu
    Berikanlah waktu
    Untuk aku, untuk kamu

    Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
    Kaku aku melihat mu
    Lidah kelu sedangkan aku
    Mahu kau tahu
    Aku cinta pada mu
    Benci pada mu
    Cinta pada mu

    Ke tepi lihat ku berlalu
    Pasti itu yang terbaik untuk ku
    Tiada lagi mahu ku tahu
    Tentang hidup kamu
    Tentang mati kamu
    Aku tahu
    Engkau tahu apa yang mata ku tahu
    Apa yang kau tunggu
    Mahu aku buka pintu?

    Ingatkah lagi waktu kau bersama ku
    Kaku aku melihat mu
    Sedang aku mahu kau tahu
    Dengar kata ku
    Aku cinta pada mu
    Benci pada mu
    Cinta pada mu

    Sakitnya aku
    Membenci kamu
    Sakit lagi mencintai mu
    Dan aku pergi
    Tapi kembali
    Benci aku mencintai diri mu
    Ku benci... Kamu
    Ku cinta... Kamu

    ReplyDelete
  2. sy suka lagu faizal tahir ;)

    ReplyDelete
  3. br dpt ringtone lagu ni smalam

    ReplyDelete
  4. benci ke cinta ni??

    heeee3x!~

    ReplyDelete

BeMie's Followers

Total Pageviews

Blog Archive