Breaking News
Loading...

BeMie's Followers

Game Reviews

Tech News

New Design

Recent Post

Showing posts with label Zodiak. Show all posts
Showing posts with label Zodiak. Show all posts
Tuesday, August 18, 2009
no image

Spinning Girl : Which way is she turning?

WHAT DO YOU SEE below? Let me know in the comment section.



If you see the girl turning clockwise:

You are a RIGHT BRAIN thinker, which apparently means you are a creative thinker, you enjoy the arts, you like the thrill of working on new ideas and enjoy philosophical thinking.

If you see the girl turning anticlockwise:

You are a LEFT BRAIN thinker: which means you are a logical thinker, you enjoy rummaging through concepts for specifics, you enjoy mathematical concepts, science and are very pragmatic.

If you see the girl turning both ways:

You are a genius, (or telling fibs to impress your family and friends)

If you don’t see the girl turning at all:

You are probably brain dead or your computer needs fixed :P.

Thursday, April 16, 2009
no image

What month were you born in??


Are all these true? Well, its up to u guys to decide...

JANUARY=PIMP
Loves to chat. Loves those who love them. Loves to takes things at the centre. Inner and physical beauty. Lies but doesn't pretend. Ge ts angry often.. Treats friends importantly. Brave and fearless. Always making friends.. Easily hurt but recovers easily. Daydreamer. Opinionated. Does not care to control emotions. Unpredictable. Extremely smart, but definitely the hottest AND sexiest of them MFE.

FEBRUARY=THUG
Abstract thoughts. Loves reality and abstract. Intelligent and clever. Changing personality. Attractive. sexiest out of everyone.A real speed demon. Has more than one best friend. Temperamental. Quiet, shy and humble. Honest and loyal. Determined to reach goals.. Loves freedom. Rebellious when restricted. Loves aggressiveness. Too sensitive and easily hurt. Gets angry really easily but does not show it. Dislikes unnecessary things. Loves making friends but rarely shows it. Daring and stubborn. Ambitious. Realizing dreams and hopes. Sharp. Loves entertainment and leisure. Romantic on the inside not outside. Superstitious and ludicrous. Spendthrift. Trie s to learn to show emotions.

MARCH=GORGEOUS
Drop dead gorgeous!!! Attractive personality. Very! sexy. Affectionate & Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic.. Chatterbox! Loves to talk alot! Loves to get their way! . Unbelievable kisser! Easily angered. Very stubborn in the m ost way possible! Loves to get noticed! Willing to take risks for others. Makes good choices. Has a great fashion sense! Maybe a little too popular with others * wink wink*. Outgoing and crazy at times! Intelligent. Can sometimes be a heartbreaker! Can love as much as possible! Hates insults. Loves compliments! A very big flirt! Trustworthy. Appreciative and returns kindness. The best in bed out of NE of these months!! Hardly shows emotions. Tends to bottle up feelings. Observant and assesses others.likes to keep theyre crushes kinda secret.pretty much flawless

APRIL=SEXY
Suave and compromising. Funny and humorous. Stubborn. Very talkative. Calm and cool. Kind and sympathetic. Concerned and detaile d. Loyal. Does work well with others. Very confident. Sensitive. Positive Attitude. Thinking generous. Good memory. Clever and knowledgeable. Loves to look for information. Able to cheer everyone up and/or make them laugh. Able to motivate oneself and o thers. Understanding. Fun to be around. Outgoing. Hyper. Bubbly personality. Secretive. Boy/girl crazy. Loves sports, music, leisure and travelling. Systematic. Hot but has brains.

MAY=LOVER
Hella sexy, loves sex n making luv, tends to be SOOOOO hott!! Active and dynamic. Decisive and haste but tends to regret. Attractive and affectionate to oneself. Strong mentality. Loves attention. Diplomatic. Consoling, friendly and solves people ' s problems. Brave and fearless. Adventurous. Loving and caring. Suave and generous. Usually you have many friends. Enjoys to make love. Emotional. Stubborn. Hasty.. Good memory. Moving, motivates oneself and others. Loves to travel and explore. Sometimes sexy in a way that only their lover can understand.

JUNE = LUST
Fun to be with. Loves to try new things. Boy/girls LOVE you. You are very hott. Secretive. Difficult to fathom and to be understood. Quiet unless excited or tensed. Takesrep pride in oneself. Has reputation. Easily consoled. Honest. Concerned about people's feelings. Tactful. Friendly. Approachable. Emotional temperamental and unpredictable. Moody and easily hurt. Witty and sparkly. spazzy at times.Not revengeful. Forgiving but never forgets. dislikes nonsensical and unnecessary things. Guides others physically and mentally. Sensitive and forms impressions carefully. Caring and loving. Treats others equally. Strong sense of sympathy. Wary and sharp. J udges people through observations. Hardworking. No difficulties in studying. Loves to be alone. Always broods about the past and the old friends. Waits for friends. Never looks for friends. Not aggressive unless provoked. Loves to be loved. Easily hurt but takes long to recover.

JULY=GANGSTA
You've got the best personality and are an absolute pleasure to be around. You love to make new friends and be outgoing. You are a great flirt and more than likely have a very attractive partner, a wicked hottie. Like somebody with a JUNE brithday. It is also more li kely than that you have a massive record collection. When it comes to films, you know how to pick them and may one day become a famous actor/actress yourself - heck, you've got the looks for it!!

AUGUST=ATTITUDE (BeMie)
Outgoing personality. takes risks. feeds on attention. self control. kind hearted. Self confident. loud and boisterous. VERY revengeful. easy to get along with and talk to. has an "every thing's peachy" attitude. likes talking and singing.. loves music. daydreamer. easily distracted. Hates not being trusted. BIG imagination. loves to be loved. hates studying. in need of "that someone". longs for freedom. rebellious when withheld or restricted. lives by "no pain no gain" caring. always a suspect. playful. mysterious. "charm ing" or "beautiful" to everyone. stubborn. curious. independent. strong willed. a fighter.

SEPTEMBER=FINEASS PIMP
Loves to chat. Loves those who love them. Loves to takes things at the centre.. Great in bed. Inner and physical beauty. Doesn't pretend. Gets angry often. A meaningful love life partner. Makes right choices. Treats friends importantly. Brave and fearless. Always making friends. Does not harm others. It is all about love and fairness. Easily hurt and hard to recover. Daydreamer and does fullfill. Opinionated. Does not care to control emotions. Knows what to do, to have fun. Unpredictable. Someo ne to have close to you. Extremely smart, but definitely the hottest AND sexiest of them all.

OCTOBER=HOTTIE
Trustworthy and loyal. Very passionate and dangerous. Wild at times. Knows how to have fun.. Sexy and mysterious. Everyone is drawn towards your inner and outer beauty and independent personality. Playful, but secretive. Very emotional and temperamen tal sometimes. Meets new people easily and very social in a group.. Fearless and independent. . Can hold their own. Stands out in a crowd. Essentially very smart. Usually, you ever begin a relationship with someone from this month, hold on to them because their one of a kind.

NOVEMBER=SWEETIE
Stubborn and hard-hearted. Strong-willed and highly motivated. Sharp thoughts. Easily angered. Attracts others and loves attention. Deep feelings. Beautiful physically and mentally. Firm Standpoint. Needs no motivation. Shy towards opposite sex. Easily consoled. Systematic (left brain). Loves to dream. Strong clairvoyance. Understanding. Sickness usually in the ear and neck. Good imagination. Good physical. Weak breathing. Loves literature and the arts. Loves travelling. Dislike being at home. Restles s. having many children. Hardworking. High spirited.

DECEMBER=BEAUTY
This straight-up means ur the most good-looking Loyal and generous. Patriotic. Competitive in everything. Active in games and interactions. Impatient and hasty. Ambitious. Influential in organizations. Fun to be with. Easy to talk to, though hard to und erstand. Thinks far with vision, yet complicated to know.. Easily influenced by kindness. Polite and soft-spoken. Having lots of ideas. Sensitive. Active mind. Hesitating, tends to delay. Choosy and always wants the Stubborn and hard-hearted. Strong-willed and highly motivated. Sharp thoughts. Easily angered. Attracts others and loves attention. Deep feelings. Beautiful physically and mentally. Firm Standpoint. Needs no motivation. Shy towards opposite sex. Easily consoled. Systematic (left brain). Loves to dream. Strong clairvoyance. Understanding. Sickness usually in the ear and neck. Good imagination. Good physical. Weak breathing. Loves literature and the arts. Loves travelling. Dislike being at home. Restles s. having many children. Hardworking. High spirited


Tuesday, August 19, 2008
no image

Petanda dia adalah jodoh kamu...


Dua manusia yang merasa saling berjodoh pasti
memiliki ikatan emosional, spiritual dan fizikal
antara keduanya. Hanya dengan menatap mata
atau mendengar suaranya, kita akan merasakan
getaran dan seolah ingin terus bersamanya.
Benarkah seperti itu?

Lalu, apakah ada petanda lainnya agar
seseorang dapat merasakan bahawa si dia jodoh
(soulmate) kita atau bukan?



Petanda 1
Rahsia sepasang kekasih agar dapat memiliki
usia hubungan yang panjang adalah dengan
adanya saling kerjasama. Kamu dan dia selalu
dapat saling membantu, dalam urusan remeh atau
besar. Paling penting adalah kamu berdua selalu
dapat melalui segala aspek kehidupan secara
bersama-sama. Dan semuanya terasa amat
menyenangkan meskipun tanpa harus melibatkan
orang lain. Apakah kamu sudah merasakan
perkara tersebut? Jika ya, selamat... kerana ada
harapan bahawa dia adalah calon pendamping
hidup kamu!

Petanda 2
Salah satu kriteria yang menentukan sesuai atau
tidaknya dia sebagai jodoh kamu atau bukan
adalah kemampuannya bersikap bersahaja di
depan kamu. Cuba sekarang perhatikan, apakah
gerak-gerinya, caranya berpakaian, gaya
rambutnya, caranya berbicara serta tertawanya
mengesankan apa adanya? Apakah setiap
ucapannya selalu tampak spontan dan tidak
dibuat-buat? Jika tidak, maaf kemungkinan besar
dia bukan jodoh kamu!


Petanda 3
Adanya deria batiniah membuat hati kamu berdua
dapat selalu saling tahu. Dan bila kamu atau si dia
dapat saling membaca fikiran dan menduga
reaksi serta perasaannya satu sama lainnya pada
situasi tertentu. Selamat! Sebenarnya dialah
destini kebahagian kamu...


Petanda 4
Bersamanya dapat membuat perasaan kamu
menjadi tenang, selesa dan tanpa perasaan
tertekan. Berjam-jam bersamanya, setiap waktu
dan setiap hari tanpa membuat kamu merasa
bosan... Inilah petanda bahawa kamu berdua
kelak akan saling terikat.


Petanda 5
Dia selalu ada untuk kamu dalam situasi apapun.
Dan dia selalu dapat memahami situasi dalam
hati kamu baik dalam suka dan duka. Percayalah
pasangan yang berjodoh pasti tak takut
mengalami pasang-surut, suka-duka saat
bersama. Sekarang, ingat-ingat kembali. Apakah
dia orang pertama yang datang memberi bantuan
tatkala kamu dirundung musibah? Dia selalu
faham saat emosi kamu terganggu? Dia tahu
keadaan waktu anda sakit? Jika ya, tak salah lagi.
Dialah orangnya...


Petanda 6
Dia tak terlalu peduli dengan masa lalu keluarga
kamu, dia tak peduli dengan masa lalu kamu saat
bersama kekasih terdahulu. Dia juga tak malu-
malu menceritakan masa lalunya... Nah, kalau
begitu ini bisa berarti dia sudah siap menerima
kamu apa adanya..


Petanda 7
Setiap orang pasti memiliki kekurangan, dan
kamu tak malu-malu perlihatkannya pada si dia.
Bahkan pada saat kamu tampil 'buruk' di
depannya sekalipun, misalnya saat kamu bangun
tidur atau saat kamu sakit dan tak mandi selama
dua hari. Ataupun menceritakan sejujurnya
kepada kamu tentang kelemahan dan
kekurangannya... Nah! Kamu dan dia memangnya
disuratkan untuk bersama!


Petanda 8
Bila merasa rahsia kamu bisa lebih selamat di
tangannya daripada di tangan sahabat-sahabat
kamu yang lain. Atau kamu merasa sudah tak
dapat lagi menyimpan rahsia apapun darinya,
maka berbahagialah! Kerana ini bererti pasangan
sejati telah kamu temukan!


Apakah kelapan petanda di atas telah kamu
temukan padanya

Thursday, July 17, 2008
no image

Bantal Pamer Perwatakan

Tahukah anda watak kita dapat dikenali melalui cara kita menggunakan bantal
sewaktu tidur? Terdapat beberapa ketegori bantal dan perwatakan..


1) Memeluk Bantal


Mereka yg suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni.Mereka mempunyai
penghargaan yg tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka
halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yg boleh membaca
peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin
terhadap kesusilaan.


2) Menggunakan Banyak Bantal


Mereka biasanya kurang kenyakinan.Dalam kehidupan seharian mereka
memerlukan banyak pendamping. Mereka jarang membuat keputusan sendiri,
sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.


3) Tidur Dengan Satu Bantal


Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya.
Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu
semata-mata.


4) Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki


Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dengan orang
ramai, malah kaku dalam pergaulan. Ini menyebabkan mereka cenderung
bersifat egois. Mereka juga gemar menempuh jalan pintas untuk mencapai
cita2. Mereka tidak suka berusaha.


5) Tidur tanpa Bantal


Mereka memiliki sifat percaya diri yang sangat tinggi. Kadangkala sifat
percaya diri ini akhirnya akan membawa kepada sifat ego.


Anda dikategori yg mana?
Rasulullah s.a.w. bersabda: "Sesungguhnya hati manusia akan berkarat
sebagaimana besi yang dikaratkan oleh air. "Bila seorang bertanya, "Apakah
caranya untuk menjadikan hati-hati ini bersih kembali?" Rasulullah s.a.w.
bersabda, "Selalulah ingat mati dan membaca Al Quran."
Wednesday, July 16, 2008
no image Kenali tabiat suami melalui bahagian yang dia suka cium :

Suka cium dahi isteri...... ..suami yang romantis.
Suka cium pipi isteri...... ..suami yang penyayang.
Suka cium mulut isteri...... .suami yang gelojoh.
Suka cium tengkuk isteri...... ..suami yang mata keranjang.
Suka cium telinga isteri...... ...suami yang sensitif.
Suka cium leher isteri...... ...suami yang penyabar.
Suka cium buah dada isteri...... ..suami yang suka bermanja.
Suka cium tangan isteri...... .suami yang hipokrit.
Suka cium ketiak isteri...... .suami yang menerima isterinya seadanya.
Suka cium (tut - censored) isteri...... suami yang pemalu.
Suka cium punggung isteri...... .suami yang suka bergurau.
Suka cium kaki isteri...... .suami yang terlalu menghormat isteri.
Tidak suka cium mana-mana bahagian badan isteri...... suami yang mementingkan diri.



Dan yg terakhir.....



Suka cium seluruh bahagian badan isteri...... ..suami yang baru balik dari outstation.


no image

Kenal Diri...

Tip Mengenal Diri Sendiri Melalui Tarikh Lahir dari Dr. Fadzilah Kamsah

1. Pemimpin
2. Lembut
3. Kemas (Cerewet)
4. Rajin
5. Boleh berbincang
6. Angin
7. Patuh
8. Bisnes
9. Glamour

Contoh: 20 05 1981

2 + 0 = 2

Maka kotak pertama adalah 2..
Kemudian campurkan kesemua nombor..

2 + 0 + 0 + 5 + 1 + 9 + 8 + 1 = 26

Kemudian hasil campur yang lebih dari 9 akan dicampur lagi seperti:

2 + 6 = 8

Maka kotak kedua adalah 8..
Selepas itu kotak pertama akan dicampur ngan kotak kedua

2 + 8 = 10

Oleh kerana hasil campur lebih dari 9 maka dicampur lagi

1 + 0 = 1

Maka kotak ketiga ialah 1..
hasilnya..

2: Lembut
8: Bisnes
1: Pemimpin

Maka anda sudah cerminkan diri anda mungkin sifat-sifat ini ada dalam
diri anda dan mana tahu mungkin suatu hari nanti dengan sifat ini anda
akan menjadi seorang yang berguna.
no image

Jenis darah mencerminkan pesonaliti.. .. kajian saje

TYPE O

You want to be a leader and when you see something you want you keep striving until you achieve your goal. You are a trend-setter loyal Passionate and self-confident. Your weaknesses include vanity and jealously and a tendency to be too competitive.


TYPE A

You like harmony peace and organization. You work well with others and are sensitive patient and affectionate. Among your weaknesses are stubbornness and an inability to relax.


TYPE B

You ' re a rugged individualist who ' s straightforward and likes to do things your own way. Creative and flexible you adapt easily to any situation. But your insistence on being independent can sometimes go too far and become a weakness.


TYPE AB

Cool and controlled you ' re generally well liked and always put people at ease. You ' re a natural entertainer who ' s tactful and fair. But you ' re standoffish blunt and have difficulty making decisions.
no image

Bagaimana Cara Makan , Begitulah Cintanya

Perhatikan

gaya teman kamu makan! Masing-masing ada gaya yang tersendiri. Ada yang makan penuh kesopanan, ada yang makan sambil bercakap bahkan sambil tersembur pun ada! Ha...jangan tak tahu. Gaya makan si dia di meja makan juga ada memberikan gambaran sikap sebenar si dia. Apa kata kita selidik. Perhatikanlah bagaimana gaya si dia makan tapi jangan pula sampai dia terperasan. Barulah kamu boleh menilai peribadinya.

Makan dengan tenang :

-Wah! Skima habis nampaknya. Suapannya penuh hati-hati. Tapi sikapnya itu
buat kamu bosan. Geram pun ada gak. Mana taknya, dia seolah-olah lebih 'minat' dengan makanan itu berbanding dengan diri kamu sendiri. Namun disebalik sikap dingin si dia itu menggambarkan bahawa dia seorang yang tegas dalam! membuat keputusan dan usah diragui soal kesetiaannya. Kamu tetap satu di hatinya! Cewah!

Asyik belek makanan :

-Hai! Dia lebih banyak pandang makanan daripada wajah kamu! Macamlah makan tu sedap sangat. Perhatikan cara dia makan. Cukup teliti. Misalnya kalau makan ikan, tulang-tulang ikan itu siap disusun di tepi pinggan. Elok saja! Usah gusar, itu menandakan dia amat prihatin dalam tiap apa juga yang dilakukan. Selain itu, tentu saja dia memang serius dengan kamu. So, usahlah diragukan cintanya!

Serius ketika makan :

-Kiranya gaya makan dia okey saja. Tak terlalu cepat atau lambat sangat. Sesekali dia akan berbual tapi taklah kerap sangat. Bermakna kamu masih lagi 'wujud' di depannya. Namun ketika mengunyah, matanya asyik perhatikan kamu hingga kadangkala kamu nak makan pun segan. Alahai! Bertuahnya badan! Nampak sangat dia teramat sayang terhadap kamu dan tak mahu kamu 'hilang' sesaat pun dari pandangannya. Jaga-jaga, kang nanti tercekik tulang pulak! Sikap pelindung jelas ditunjukkan terhadap diri kamu. Berbahagialah yek!

Makan sambil borak :

-Syok sangat berbual dengan kamu sampaikan nasi di dalam pinggan pun tak luak. Itu menggambarkan si dia seorang yang periang dan susah nak tengok dia marah. Tapi, merajuk tu adalah. Selain itu, dia juga gemar berterus-terang kerana baginya itu adalah antara perkara utama untuk memastikan sesebuah perhubungan itu berjaya. Tapi awas, jangan buat dia marah. 'Angin satu badan'lah pulak!

Makan sambil kerap tengok jam :

-Tiap kali makan, selalu nak cepat sedangkan masa masih pangjang dan tak ada perkara yang nak 'dikejar'. Jangan salah faham, bukan dia ada date dengan gadis/jejaka lain, cuma itu dah memang tabiat dia. Itu semua menunjukkan bahawa dia sebenarnya amat menitikberatkan soal masa. Tengok saja tiap kali berjanji. Mesti 'on time' dia sampai. Sebab tu dia tak suka seseorang yang lembap.

Makan sambil merungut :

- Ada saja yang tak kena. Makanan tak sedaplah,macam kat cafe.....,kurang garamlah dan macam-macam lagi. Kadangkala tu, sakit juga hati kamu dibuatnya. Alah! Biasalah tu, dia kan jenis yang suka berterus-terang. Apa saja yang dirasakan tak puas hati akan diluahkan walaupun kadangkala ia merimaskan kamu.Tapi di sebalik sikapnya itu, ia menunjukkan bahawa dia teramat mengambil berat terhadap diri kamu. Cuma awas, dia tu kuat cemburu. Jadi, jangan gatal-gatal nak menjeling jejaka/gadis kat cafe atau di meja sebelah walaupun sekadar untuk cuci mata. Nahas u all nanti!

~bagaimana pula cara korang makan.....dan cinta korang....erk ?
no image

Maksud Nama - Huruf Pertama

Pemilihan huruf pertama pada nama juga adalah penting. Berikut sebagai sedikit panduan.

A Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata pedas ketika meluahkan perasaan marah. Meskipun begitu marahnya mudah reda.

B Selalu tenang dalam menghadapi masalah yang rumit dan membahayakan dirinya adalah ciri penampilannya. Mereka juga sangat setia dan penyabar, yang menjadikannya amat disenangi dalam pergaulan. Kelemahannya, sangat mudah tersinggung.

C Ramah dan pandai berbicara. Ini yang menjadikannya popular di kalangan rakan-rakan. Mereka tidak bersungguh dalam bertindak dan selalu menganggap masalah yang dihadapi adalah remeh.

D Pendiam, bercakap hanya bila perlu. Sopan, berdisiplin dan kuat bekerja. Kelebihannya itulah yang menghasilkan kejayaan dalam mencapai cita-cita. Kelemahannya adalah selalu bimbang dan sukar mempercayai orang lain.

E Pandai dan penuh pertimbangan dalam menjalankan tanggung jawab. Sikapnya periang bila hatinya senang, tetapi suka berdiam diri apabila hatinya gundah dan boleh membuatkan hati orang lain terluka.

F Punya pendirian yang teguh, tidak mudah goyah dan keras kepala. Mereka juga sukar memaafkan. Tidak setia dan amat berhati-hati bila berbelanja.

G Kerap murung dan bersedih hati. Pendiriannya mudah dipengaruhi. Tekun belajar ketika rakannya bermalas-malasan dan sebaliknya suka bermalas-malasan ketika rakannya sedang tekun.

H Mudah simpati, bahasanya lemah-lembut. Tidak pernah melukai perasaan orang lain. Selalu tergesa-gesa dalam melakukan pekerjaan, suka berkhayal dan bercita-cita terlalu tinggi.

I Suka memendam perasaan dan permasalahan. Mereka juga mudah merasa curiga dan cemburu terhadap orang lain. Suka menangis.

J Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan. Mudah merasa ragu dalam membuat keputusan dan tidak tegas.

K Pandai berjenaka. Hari-harinya sentiasa ceria walaupun perasaannya gundah. Kelemahannya suka bercerita rahsia sendiri.

L Ramah dan pandai bergaul dan mempunyai ramai kawan. Tidak suka bergosip dan mencampuri urusan orang lain. Amat berhati-hati bila berbelanja. Kelemahannya, tidak menepati masa.

M Pandai dan kreatif, suka kelembutan dan jika dikongkong, mereka akan berontak. Senang dijadikan sahabat, kerana mereka tidak berkira. Kelemahannya, boros dan keras kepala.

N Baik hati dan rapi dalam berpakaian. Mereka suka menghulurkan tangan menolong orang lain tanpa memikirkan balasan. Kelemahannya, mudah bersedih hati dan kurang percaya diri.

O Serba boleh. Suka memendam perasaan dan permasalahan serta sukar mempercayai orang lain. Akibatnya ramai yang menggapnya sombong dan suka memilih teman.

P Pandai berjenaka dan selalu ceria. Punya banyak idea dan sangat kretif. Sering melakukan sesuatu yang belum dilakukan orang lain. Agak pendendam dan boros.

Q Setia dan mudah memaafkan orang lain. Suka meluangkan waktunya untuk kawan-kawan. Keras kepala, sukar diatur dan mudah emosi.

R Pendiam dan bercakap hanya bila perlu. Tekun dengan kerja yang disukai dan bersungguh-sungguh dalam mengejar cita-cita. Suka mengkritik. Dan sukar mengawal bicara ketika marah.

S Pandai dan tekun dalam mengejar cita-cita. Tidak suka pada orang yang suka memungkiri janji. Kelemahannya mudah tersinggung selain sukar menahan emosi. Jika sudah emosi marahnya meledak-ledak.

T Sangat berdisiplin. Selalu mengerjakan sesuatu menurut aturan buku. Tidak suka mengelamun atau bermalas-malasan. Suka menonjolkan diri selain senang gugup, terutama bila bersalah.

U Suka berterus-terang dan menyendiri. Naif baginya merugikan orang lain. Tidak tahan dengan kritikan dan kurang pandai menyusun kata-kata jika berbicara didepan orang ramai.

V Tutur katanya lembut dan pemalu. Pandai meyesuiakan diri. Selain itu, mereka juga pandai menguasai orang disekitarnya dengan cerita-cerita yang memikat. Tidak suka berterus terang.

W Ramah dan mudah simpati. Sikapnya amat menawan. Punya toleransi yang tinggi dan ringan tangan. Keras kepala dan sukar diatur, tetapi hatinya boleh dilembutkan dengan kesabaran dan kelembutan.

X Budi pekertinya halus. Suka melakukan pekerjaan sosial. Mudah tersinggung dan tidak akan berbaik dengan mereka yang menyinggungnya.

Y Pendiam dan tidak suka menonjolkan diri. Ramai menganggapnya sombong walaupun sebenarnya mereka adalah sahabat yang baik. Tidak berani mengemukakan pendapat.

Z Pandai berjenaka dan menyesuaikan diri dalam pergaulan. Suka disapa terlebih dulu dan gemar menonjolkan diri.
no image

Kasih Sayang Mengikut Bulan Lahir....

Januari
- Mudah jatuh cinta.
- Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang di cintai sekiranya dikhianati.
- Pandai mengambil hati pasangannya.
- Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
- Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
- Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.
- Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
- ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja
------------ --------- --------- --------- --------- --------- ---------

Februari
- Sukar untuk jatuh cinta .
- Amat hormat kepada pasangan.
- Amat suka memikat pasangan.
- Jujur dan berterus terang dalam perhubungan.
- Sentiasa nekad untuk bersama dengan pasangannya
- Sangat romantik pada dalaman dan bukan pada luaran (hanya pasangannya yang tahu) .
- Patuh kepada pasangannya dan selalu menjaga hati pasangan. <>- Amat menjaga penampilan diri dan pasangannya.
------------ --------- --------- --------- --------- ----
Mac
- Mudah menawan hati pasangannya.
- Sentiasa ingin didampingi oleh pasangannya.
- Sangat pemalu dalam meluahkan isi hati.
- Sangat baik dalam menjaga perhubungan.
- Amat sukar melupakan pasangan yang dicintai.
- Perasaan cemburu yang minima.
- Sangat manja dan sering ingin dimanjai pasangannya.
- Mudah memilih pasangan ta npa berfikir dengan waras.
- Sentiasa mengharapkan keistimewaan dari pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- -----
April
- Individu yang amat sukar untuk jatuh cinta.
- Selalu memendam perasaan terhadap individu yang dicintai.
- Sukar dan malu dalam meluahkan isi hati.
- Sentiasa ingin diberi perhatian.
- Amat cemburu dalam perhubungan.
- Kesetiaan teguh terhadap pasangannya.
- Emosi cepat terusik dan mudah terluka.
- Sentiasa menjaga hati pasangan dan pandai memujuk.
- Romantik dan terlalu romantik.
- Sukar melupakan pasangan walaupun dilukai.
- Sukar berlaku curang dan amat menyayangi pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- --------- -

Mei
- Amat mudah jatuh cinta.
- Baik dan jujur dalam perhubungan.
- Pandai menarik hati pasangan.
- Perasaan cinta yang mendalam.
- Mudah untuk di pujuk.
- Mudah menerima cinta seseorang.
- Pilihan yang tepat dalam berpasangan.
- Nekad untuk menjaga hubungan yang baik.
- Pandai mengatur hidup pasangan (bukan Queen Control @ King Control).
- Suka mengangankan sesuatu yang indah bersama pasangan.
- Sentiasa dahagakan kasih sayang dari pasangan tapi tak pandai memperlihatkan.
- Ambil berat dalam menjaga hubungan.
------------ --------- --------- --------- --------- -
Jun
- Amat pandai menjaga hati pasangan sekiranya dia perempuan.
- Sukar melukai dan memahami hat i pasangan.
- Mudah jatuh hati tapi terlalu memilih.
- Cerewet dalam hubungan.
- Selalu beremosi.
- Mudah merajuk dan mudah di pujuk.
- Selalu melindungi pasangan dari kritikan atau umpatan orang.
- Elok untuk menjadi Ibu yang baik.
- Dahagakan pujian dari pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- --
Julai
- Amat suka didampingi pasangan.
- Sukar dimengerti oleh pasangan.
- Sentiasa menjaga maruah diri, pasangan dan perhubungan.
- Amat mudah dipujuk dan berterus terang.
- Amat menghargai kesetiaan pasangan.
- Mengambil berat dan mengasihi pasangan
- Berkebolehan untuk meluahkan isi hati terhadap individu yang dicintai.
- Mudah terluka dan lambat untuk pulih.
- Suka merajuk dan dipujuk.
- Setia terhadap pasangan.
- Su ka mendengar dan tidak suka membantah.
- Cemburu terhadap pasangan.
- Suka menilai dan menjaga perhubungan.
------------ --------- --------- --------- --------- -
Ogos
- Pandai memujuk pasangan
- Suka memimpin pasangan.
- Romantik, Pengasih dan Penyayang.
- Kelam kabut dalam perhubungan.
- Sangat sensitif .
- Mudah meluahkan kata cinta pada sesiapa yang berkenan.
------------ --------- --------- --------- --------- --
September
- Bersopan dalam hubungan.
- bertolak ansur terhadap pasangan.
- Suka mengkritik pasangan.
- Sangat prihatin terhadap pasangan.
- Sangat sensitif dan emosi.
- Pandai memahami pasangan.
- Kurang menunjukkan perasaannya terhadap pasangan.
- Sukar melupakan sekiranya hati terluka.
- Mudah simpati dengan perasaan dan masalah pasangan.
- Pandai menyimpan perasaan.
- Suka berterus terang jika perkara itu tak disetujuinya.
------------ --------- --------- --------- --------- ------

Oktober
- Amat suka berkomunikasi dengan pasangan.
- Suka disayangi dan menyayangi pasangan.
- Sopan terhadap pasangan.
- Jujur dan jarang berpura-pura dengan pasangan.
- Mudah terluka hati sekiranya pasangan ada melakukan kesalahan terhadapnya.
- Emosi yang mudah terusik.
- Pengasih, Penyayang terhadap pasangan.
- Cemburu dan terlalu cemburu.
- Romantik
- Memahami pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- -
November
- Cermat dan teliti dalam menjaga perhubungan.
- Amat berahsia dengan pasangan dan sesiapa.
- Agak d egil dan kuat pendirian.
- Mudah ambil berat terhadap pasangan.
- Emosi yang mendalam.
- Perangai tidak dapat diramal terhadap pasangan.
------------ --------- --------- --------- --------- ---
Disember
- Pemurah terhadap perhubungan
- Mudah jatuh cinta dalam masa yang sama.
- Tergesa-gesa dalam perhubungan
- Suka didampingi oleh pasangan.
- Benci bila dikongkong.
- Berbakat untuk kahwin lebih dari satu.(Utk Lelaki)
- Suka mempengaruhi pasangan.
no image

Birthday Meaning

Is your birthday day 1 of the month?
Your Life
You are very curious and dedicative. When you are interested in something,
everything else has to wait. This is your quality. But if you learn to be
more patient and complete what you have started, you will be successful in
life.
Your Love
You believe in love at first sight. You won't wait to learn more about the
person. Vise versa, people who fail to impress you will hardly get a chance
to be your friend. Your emotion is on the extreme. You can only love or
hate, nothing in between and this often shows in your ______expression. Try not to
end a relationship in a quarrel.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 2 of the month?
Your Life
You have great common sense but usually fail to follow through. This might
happens because you are too busy with your mission and shut yourself from
the outside world. You are clever and profound so there's a slight chance
for self-control problem.
Your Love
Your love progress slowly, and quietly. You seem to be contented with your
unrequited love. Your are a romantic and loyal lover.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 3 of the month?
Your Life
Although you are innocent and romantic but your ______expression often mislead
others that you are an active, fun loving kid. Because of your double
personality, it's hard for others to really know the real you. You are
careful and patient.
Your Love
Your love is the greatest which often surprises others. No one can bring you
to light when you are in love. Your confidence
might lead you to the track your parents disagree .
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 4 of the month?
Your Life
You usually think before acting which makes your life quite easy. But you
often are the one who give yourself a hard time by being paranoid. People
might not truly understand you but you are really nice to be around. You are
cheerful and friendly.
Your Love
Still water runs deep, that's what you are. You always surprise others with
your new character when you are in love. Your love trap often comes
unexpectedly and your love life is full of surprises.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 5 of the month?
Your Life
Although you are on the quiet side, but you enjoy excitement and changes.
Routine is something you cannot stand. Because of your extreme confidence,
you hardly ask others for opinion. You believe in leading your own life, and
you have got the gift in doing so.
Your Love
Nothing can stop you from making progress in your love life. Once you are in
love, you feel the ownership of your lover. A third party can only makes
your jealousy becomes worse.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 6 of the month?
Your Life
You are generous with people in need, sometimes to an extreme that people
find you nosey. Your hidden courage and dedication often surprise others.
Your imagination is extremely unique.
Your Love
Your love life is on the smooth track because it grows from friendship.
Although you may not make a sweet lover but your sincerity bring happiness
to your couple.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 7 of the month?
Your Life
You are sensitive to changes around you but your feeling is hardly
expressed. You hate exaggerations. Under your quiet personality, you are
rather stubborn and self-centered. These qualities are the force behind your
extreme persistence.
Your Love
You have enormous courage to please your lover. Your relationship often
progress quickly.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 8 of the month?
Your Life
You have pleasant and friendly personality. People look u to your wit and
imagination. You are unpredictable and hardly complete what you started,
which sometimes create negative impact to people around you.
Your Love
Falling in love becomes your routine. Most of the time you are lucky. You
fascinate people with good taste but you never have enough with one.
Although your love progresses very fast, it never lasts.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 9 of the month?
your Life
You often have problem in promoting yourself, just because you don't know
how to express your true self. On the other hand, you don't really care what
they think. This is why people misunderstand you until they really get a
chance to learn about your pleasant personality.
Opposite sex find you mysterious and worth searching. Your wit is remarkable
but sometimes you are too fast to follow.
Your Love
You won't reveal your feeling even after dreaming about the same guy over
and over. Your first love lasts forever. You are responsible to the feeling
of your lover. The chance to betray your lover is none. You have luck with
children. You Will be Happy Always with u r Love Marraige. and she
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 10 of the month?
Your Life
You are very capable. If you are a woman, you have high chance to be a
renowned workingwoman. If you are a man, your path to fame and honor is
near. As an innovator, you are not a good follower. You are good in
implementing your imagination and share it with
others. You are always well dressed.
Your Love
You often lose your love ones from being too jealous. You always feel like
you own the person you fall in love with and that often blows your
relationship.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 11 of the month?
Your Life
You are gracious, elegant and prudent. People admire your qualities and some
even become jealous of you. You are realistic, flexible and adaptable. You
are remarkably kind and moral person.
Your Love
You are willing to sacrifice yourself for the one you love. Your lover will
always have your gentleness, care and loyalty. You will always be happy to
hand around the one you love.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 12 of the month?
Your Life
You are friendly, humorous and full of energy. You are open-minded and do
not care for minor details. Your weak point is your hot temper.
Your Love
You are willing to start off in one-sided love affairs because you strongly
believe that you will eventually win his/her heart. On the other hand, once
you are together, you always want to do things your way, which is often the
fire starter. You usually run in and out of love quickly.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 13 of the month?
Your Life
You are sincere and easy going. Flattering and charming around are not your
style. You care so much for freedom that often leads you to the difficult
path. Because of your sincerity, most people find you easy to be around
although you are sometimes too straightforward.
Your Love
Your gentleness, care and sincerity make you an attractive person.
Eventhough you don't intend to be charming, but you naturally are,
especially in the eyes of opposite sex.
----------------------------------------------------------
Is your birthday day 14 of the month?
Your Life
You are so confident that sometimes you forget about the people around you.
If you have to be in one of the two teams, you will choose to be in the
winning team. On the other hand, you are kind and caring but above all, you
care for your own benefits. Your imagination is
unique and often gets implemented shortly after it comes across.
Your Love
You will not get soft with the one you don't really like, no matter how hard
he/she tries. But once you feel for someone you have chosen, there's no
getting back.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 15 of the month?
Your Life
You are outgoing and love to be at the center of attention. From the
outside, you may seem flashy, flirty, and tricky but your true self is
strong, full of hope to be the leader. When you
fail to convince someone, you will get frustrated, and perhaps let your
temper shows.
Your Love
You are emotional. Many can win your heart at once, but not for long. This
is why you hardly win a decent relationship.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 16 of the month?
Your Life
You always follow the good and the right instead of listening to your heart.
Another word, you are a perfectionist. You care for every word people say
about you. You often seen isolated while you are, by nature, curious and a
dreamer who is ready to get over the edge to make
your dream comes true.
Your Love
You often fall in love with a person who is much different from you, in age
and other aspects. Your relationship grows on friendship. Love at fist sight
is not your style.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 17 of the month?
Your Life
You neither want to be interfered nor have the desire to mess with others'
life. But you are friendly and occasionally a party animal. You are always
in a circle of friends. You often do things in your own way that
occasionally go beyond the acceptable limit. People may find you childish
and not very attractive in that sense.
Your Love
Your fun-loving character attracts opposite sex. Many of those are great.You
often find yourself trapped among a few great guys while you have to choose
only one.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 18 of the month?
Your Life
At first glance, people think you are quiet type of person. Actually you are
cheerful, but conditionally. You will show your joyful character only in
good mood. One the other hand, when you are moody, no one would dare to be
around. Because of your emotion fluctuation and frank character, some find
you hard to be around.
Your Love
You hardly show your feeling towards opposite sex no matter how much you
like him/her. Your partner also has similar character so your love affairs
often take quite a while to flourish. Time tells it all. Your sincerity
makes you very attractive.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 19 of the month?
Your Life
You are great in managing everything in your life and this is how you gain
respect from others. Because of this quality, you sometimes feel that you
are better than the rest. Extreme confidence might lead you to the wrong
path. You are a free bird and want to lead your
own life.
Your Love
You love life is rather different from others'. When you are in love,
nothing can stop you. You may often fight with your partner but, soon after
that, you will make up in a way that surprises others.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 20 of the month?
Your Life
You are prudent, circumspect and take things seriously. Before you make any
move, you will think of a few alternatives that might take a while. You are
patient, imaginative and target oriented. You value friendship more than
anything else.
Your Love
You usually study your partner carefully before making any move. You never
demand anything beyond the natural quality of that person. Your sincerity
doesn't bring excitement in your love life but it brings deeply grown
relationship.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 21 of the month?
Your Life
You are curious and a true follower. You can please someone so much that it
seem like you are trying to charm that person. You hide your disagreement
under your smiling face. This is a charming quality of yours.
Your Love
You are quite unlucky in love. You are loved by someone you don't like while
your dream man is so far away. Your love life is occasionally under
turbulence. Sometimes you don't have the clear view of the guy in your
heart.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 22 of the month?
Your Life
You have the boss character, but not a leader. Most people look up to you
for your capability and confidence although they find you quite stubborn.
You should listen more to others. You are a unique and charming individual.
Your Love
You hardly take the moderate track. You either love or hate someone. Whom
you call friends are the chosen ones. If any of them betray you, you won't
let them get away without having hard time.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 23 of the month?
Your Life
You never live your life in the way others want you to. You are an
independent individual who loves challenges and excitement. You are ready to
face with the result of your decision. You are usually the one your friends
count on.
Your Love
Because you love excitements, you occasionally get involved in forbidden
love affairs. You may fall in love with a married person and no one can stop
you from making progress. You are very charming, although you might not
realize it.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 24 of the month?
Your Life
You are very optimistic and that's why you always enjoy life. You are gifted
in entertaining others. Your friends love and trust you. You'll be the first
they come to when they are in need of someone to speak their heart out.
Your Love
Sometimes you fall in love just because you want to be in love, not that you
really like that person. You always be seen as a sweet couple but you can't
really get over your love ones from past. Your partner is usually crazy
about you because you are remarkably charming and
romantic.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 25 of the month?
Your Life
You are a warrior. No obstacle can stop you from reaching your goal. You
always keep yourself busy. This quality plus your responsibility will
eventually bring you success.
Your Love
You adore your partner as the number one priority. You value your love one
more than yourself. Your love is the greatest of all and your have potential
to get married young.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 26 of the month?
Your Life
You are always curious and responsive to changes. Routine life is not the
way you choose to live. Travelling is your favorite hobby because excitement
is what you are after.
Your Love
You will not stand being around the one you dislike. Your love comes and
goes quickly. You can be deeply in love but soon after you will be looking
around for the next one.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 27 of the month?
Your Life
You are sensitive and vulnerable. Tears often run down your cheeks even when
the matter is not that bad. This might be the result from being to
pessimistic. You might seem cold on the shell, but your inner self is a kind
loving person.
Your Love
You will be elegantly dressed, no matter how casually dressed your date may
be. You are emanding in love and sometimes to an unacceptable extend.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 28 of the month?
Your Life
You are a capable person but you usually underestimate your own ability.
This is the cause of missing numbers of opportunity to step forward. If you
try to give yourself a chance, you can be successful in life. Try to see
things on the bright side and you will be happier than ever.
Your Love
You are quite unlucky in love. The one in your arm is not the one in your
heart. Your love has so many ups and downs. You often chicken out before
seeing any progress in love.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 29 of the month?
Your Life
You can trust your sixth sense. Life is exciting so routine job is not your
interest. You have great ideas and fantastic imagination. You often feel
tired of things and people around you.
Your Love
You can tell what's in the mind of another person just from looking into
his/her eyes. You are paranoid and jealous and these are the cause of fights
between you and your lover.
Sometimes the thing you believe in is just your imagination.
-----------------------------------------------------------
Is your birthday day 30 of the month?
Your Life
You are always surrounded by a circle of friends. You are friendly and fun
to be with. Though you occasionally disappoint them by being stubborn, but
over all, they love your qualities.
Your Love
You want to have full control of your love and that's not a nice way to
treat your partner. You take your time in saying yes to his wedding proposal
or if you are a man, you will not propose anyone until you are certainly
confident which might take ages.
----------------------------------------------------------
Is your birthday day 31 of the month?
Your Life
Your emotion is hard to predict. You can be sad this minute and happy in the
next. People might find it difficult to follow your emotion and understand
you. You tend to take things seriously.
Your Love
You take your time to study a person before falling in love. Once you decide
that he or she is the one, no one can stop you from making progress, even
your partner.
no image

Which Baby Are You?

Jan
Pretty/handsome. Loves to dress up. Easily bored. Fussy. Seldom shows emotions. Takes time to recover when hurt. Sensitive. Down-to-Earth. Stubborn.

Feb
Abstract thoughts. Loves reality and abstract. Intelligent and clever. Changing personality. Attractive. Sexiest out of everyone. Temperamental. Quiet, shy and humble. Honest And loyal. Determined to reach goals. Loves freedom. Rebellious when restricted. Loves aggressiveness. Too sensitive and easily hurt. Gets angry really easily but does not show it. Dislikes unnecessary things. Loves making friends but rarely shows it. Horny. Daring and stubborn. Ambitious. Realizing dreams and hopes. Sharp. Loves entertainment and leisure. Romantic on the inside not outside. Superstitious and ludicrous. Spendthrift. Tries to learn to show emotions.

Mar
Attractive personality. Sexy. Affectionate Shy and reserved. Secretive. Naturally honest, generous and sympathetic. Loves peace and serenity. Sensitive to others. Great kisser. Easily angered. Trustworthy. Appreciative and returns kindness. Hardly shows emotions. Tends to bottle up feelings. Observant and assesses others.

Apr
Suave and compromising. Funny and humorous. Stubborn. Very talkative. Calm and cool. Kind and sympathetic. Concerned and detailed. Loyal. Does work well with others. Very confidant. Sensitive. Positive Attitude. Thinking generous. Good memory. Clever and knowledgeable. Loves to look for information. Able to cheer everyone up and/or make them laugh. Able to motivate oneself and others. Understanding. Fun to be around. Outgoing. Hyper. Bubbly personality. Secretive. Boy/girl crazy. Loves sports, music, leisure and traveling. Systematic. Hot but has brains.

May
Stubborn and hard-hearted. Strong-willed and highly motivated. Sharp thoughts. Easily angered. Attracts others and loves attention. Deep feelings. Beautiful physically and mentally. Firm Standpoint. Needs no motivation. Shy towards opposite sex. Easily consoled. Systematic (left brain). Loves to dream. Strong clairvoyance. Understanding. Sickness usually in the ear and neck. Good imagination. Good physical. Weak breathing. Loves literature and the arts. Loves traveling. Dislike being at home. Restless. Not having many children. Hardworking. High-spirited.

Jun
You've got the best personality and are an absolute pleasure to be around. You love to make new
friends and be outgoing. You are a great flirt and more than likely have an a very attractive partner. a wicked hottie. It is also more than likely that you have a massive record collection. You have a great choice in films, and may one day become a famous actor/actress yourself - heck, you've got the looks for it!!!

Jul
Fun to be with. Secretive. Difficult to fathom and to be understood. Quiet unless excited or tensed. Takes pride in oneself. Has reputation. Easily consoled. Honest. Concerned about people's feelings. Tactful. Friendly. Approachable. Emotional temperamental and unpredictable. Moody and easily hurt. Witty and sparkly. spazzy at times. Not revengeful. Forgiving but never forgets. dislikes nonsensical and unnecessary things. Guides others physically and mentally.
Sensitive and forms impressions carefully. Caring and loving. Treats others equally. Strong sense of sympathy. Wary and sharp. Judges people through observations. Hardworking. No difficulties in studying. Loves to be alone. Always broods about the past and the old friends. Waits for friends. Never looks for friends. Not aggressive unless provoked. Loves to be loved. Easily hurt but takes long to recover.

Aug
Outgoing personality. takes risks. feeds on attention. No self-control. Kind hearted. Self-confident. Loud and boisterous. VERY revengeful. Easy to get along with and talk to. Has an "every thing's peachy" attitude. Likes talking and singing. Loves music. Daydreamer. Easily distracted. Hates not being trusted. BIG imagination. Loves to be loved. Hates studying. in need of "that someone". Longs for freedom. Rebellious when withheld or restricted. Lives by "no pain no gain" caring. Always a suspect. Playful. Mysterious. "charming" or "beautiful" to everyone. stubborn. curious. Independent. Strong willed. A fighter.

Sept
Active and dynamic. Attractive and affectionate to oneself. Strong mentality. Loves attention.
Diplomatic. Consoling, friendly and solves people's problems. Brave and fearless. Adventurous. Loving and caring. Suave and generous. Usually you have many friends. Enjoys to make love. Emotional. Stubborn. Good memory.Moving, motivates oneself and others. Loves to travel and explore. Sometimes sexy in a way that only their lover can understand.

Oct
Loves to chat. Loves those who love them. Loves to takes things at the center. Inner and physical beauty. Lies but doesn't pretend. Gets angry often. Treats friends importantly. Brave and fearless. Always making friends. Easily hurt but recovers easily. Daydreamer. Opinionated. Does not care to control emotions. Unpredictable. Extremely smart, but definitely the hottest AND sexiest of them all.

Nov
Trustworthy and loyal. Very passionate and dangerous. Wild at times. Knows how to have fun. Sexy and mysterious. Everyone is drawn towards your inner and outer beauty and independent personality. Playful, but secretive. Very emotional and temperamental sometimes. Meets new people easily and very social in a group. Fearless and independent. Can hold their own. Stands out in a crowd. Essentially very smart. Usually, the greatest men are born in this month. If you ever begin a relationship with someone from this month, hold on to them because their one of a kind.

Dec
This straight-up means you are the most good-looking person possible... Better than all of these other months! Loyal and generous. Patriotic. Competitive in everything. Active in games and interactions. Impatient and hasty. Ambitious. Influential in organizations. Fun to be with. Easy to talk to, though hard to understand. Thinks far with vision, yet complicated to know. Easily influenced by kindness. Polite and soft-spoken. Having lots of ideas. Sensitive. Active mind. Hesitating tends to delay. Choosy and always wants the best. Temperamental. Funny and humorous. Loves to joke. Good debating skills. Has that someone always on his/her mind. Talkative. Daydreamer. Friendly. Knows how to make friends. Abiding. Able to show character. One guy/girl kind of person. Loveable. Easily hurt. Prone to getting colds. Loves music. Pretty/handsome. Loves to dress up. Easily bored. Fussy. Seldom shows emotions. Takes time to recover when hurt. Sensitive.




Tangan Aku

Tangan Aku

Sememangnya terlalu banyak rahsia yang tersemadi pada tangan Kita... Walaubagaimana pun ini cuma ramalan saja Dan jangan telalu fanatik sangat untuk mempercayainya ..

Cuba perhatikan setiap garisan pada tapak tangan korang Dan bandingkan dengan garisan yang dinomborkan seperti di atas... Setiap garisan mempunyai maksud yang tertentu. Tapi jangan la panik, bukan semua garis yang dinyatakan itu terdapat pada tapak tangan korang.. And of ourse la bentuknya juga berbeza-beza.. Ada yang kurang jelas, putus-putus Dan sebagainya. So selamat 'menilik'.. Jangan tersalah tilik, sudah la!




1. Garis Kehidupan
Garis bertanda nombor 1 ini adalah berkaitan dengan kehidupan kamu.
Semakin IA panjang Dan terang garisnya, semakin baik maksudnya. Dikatakan
seseorang itu akan panjang jangka hayatnya jika mempunyai garis yang
sedemikian lebih-lebih lagi jika garisnya mencecah hingga ke penghujung.

2. Garis kecergasan
Garis bertanda nombor 2 ini pula bersangkutan dengan tahap pemikiran Dan
keupayaan kamu untuk berjaya ke peringkat tinggi. Misalnya seorang
pelajar, jika IA jelas, terang Dan lurus, IA memperlihatkan bahawa kamu
seorang yang bekerja keras untuk berjaya dalam pelajaran Dan kamu
berupaya untuk belajar dengan lebih gigih.. Bagi kamu, setiap kejayaan
perlu disertakan dengan usaha yang gigih. Tidak hairanlah orang yang
mempunyai garis ini mampu menjejakkan kaki ke me nara gading tanpa
sebarang masalah.

3. Garis hati/cinta
Garisan ini melambangkan perasaan Dan percintaan kamu. Sekiranya kamu
mempunyai satu garis yang panjang Dan lurus, IA menunjukkan bahawa kamu
setia dalam percintaan Dan mungkin hanya mengalami satu episod cinta
saja. Manakala sekiranya garis itu putus-putus Dan terdapat cabang-cabang
lain, ini menunjukkan kamu mungkin mempunyai beberapa pengalaman gagal
dalam bercinta sebelum menemui cinta yang sejati. Malah jangan terkejut,
Ada di antara kamu yang mempunyai garis putus-putus ini ' curang' Dan
menjalinkan hubungan cinta dengan lebih daripada seorang gadis/jejaka
dalam masa yang sama!

4. Garis kejayaan
Cuba kamu perhatikan garis yang bertanda nombor 4 ini. Adakah IA terdiri
daripada satu garis sahaja? Kadangkala terdapat sesetengah orang yang
mempyai dua atau lebih garisan ini. Dikatakan mereka ini bakal
memperolehi kejayaan cemerlang dalam dua kerjaya atau apa juga yang
diceburi oleh mereka nanti, mengikut garis yang terpamer di telapak
tangan kamu itu.

5. Garis matahari ( Sun line)
Bukan semua orang yang mempunyai garis ini yang kelihatan dengan begitu
jelas Dan nyata. Sekiranya kamu mempunyai garisan sedemikian, IA
menunjukkan kamu akan menjadi kaya Dan terkenal dalam kehidupan kamu.
Sebab itulah, Ada orang yang mampu meraih kejayaan dalam dua bidang yang
dilakukan dalam masa yang sama. Ini kerana sudah tersurat bahawa mereka
ini mudah mendapat kejayaan.

6. Garis kesihatan
Sama seperti garis kehidupan, sebaik garisan adalah yang kelihatan jelas,
lurus Dan tidak putus-putus. Sekiranya garis ini putus-putus, ini
menunjukkan tahap kesihatan kamu tidak begitu baik. Begitu juga
sebaliknya.

7. Garis perkahwinan
Sekiranya garisan itu membentuk bulatan menghala ke arah kanan hingga ke
tapak tangan, kamu diramalkan bakal mempunyai sebuah perkahwinan yang
kekal Dan bahagia selama-lamanya. Perkahwinan wujud hanya sekali saja
dalam hidup kamu. Tiada lagi yang kedua Dan seterusnya...

8. Garis bilangan anak
Setiap orang pasti ingin atau menyimpan hasrat untuk memiliki cahaya Mata
sendiri bila tiba masanya nanti. Berapa orang anakkah yang kamu inginkan?
Tidakkah kamu perlu mengetahuinya? Apa yang perlu kamu lakukan ialah
dengan mengira berapa banyak garisan halus Dan pendek yang kamu miliki
Dan IA sebenarnya mewakili jumlah bakal anak kamu nanti. Misalnya kamu
mendapat terdapat empat garisan Dan ini bermakna jumlah anak kamu nanti
ialah empat orang.

9. Garis perjalanan
Adakah kamu ini seorang yang sukakan sesuatu kehidupan yang mencabar,
suka merantau atau melawat tempat-tempat asing? Sudah tentunya kamu ini
mempunyai garisan perjalanan yang cukup jelas Dan terang, seperti yang
dinyatakan pada garisan bernombor 9. Tidak hairanlah sekiranya kamu ini
juga suka hidup berpindah-randah Dan mudah bosan dengan sesuatu tempat.

10. Garis kewangan
Setiap orang semestinya mengimpikan kehidupan yang sempurna Dan bahagia.
Tentu sekali IA mudah dicapai jika mempunyai kewangan yang kukuh. Bagi
kamu yang memiliki garisan bernombor 10 ini dengan jelas Dan terang,
dikatakan kamu mampu memperolehi Wang yang banyak melalui pekerjaan yang
kamu lakukan itu.

11. Garis pergelangan tangan
Cuba kamu perhatikan pada pergelangan tangan kamu di sebelah dalamnya.
Terdapat garis-garis seolah-olah gelang kan ? Diramalkan, setiap garis
membentuk gelang itu mewakili 25 tahun jangka hayat kamu. Kira saja
berapa gelang yan gkamu Ada Dan ramalkan jumlah hayat kamu sendiri! Tapi
awas! Jangan terlalu percaya sangat.... Ajal Dan maut di tangan Tuhan kan
?

Bila jari kamu dirapatkan....
Apa yang kamu lihat bila merapatkan kesemua jari kamu itu di antara satu
sama lain? Adakah semuanya rapat-rapat? Kemudian Cuba kau perhatikan di
antara jari kelengkeng Dan jari manis kamu sewaktu kamu rapatkan
keduanya. Cuba dekatkan jari kamu itu dengan Mata kamu Dan tengok sama
kamu boleh lihat Ada sebarang 'gap' di antaranya... Sekiranya kamu dapat
melihat cahaya di antara keduanya... Bermaksud IA tidak rapat Dan
renggang... Maknanya kamu ini seorang yang cukup pemurah. Malah
kadangkala kamu juga terlalu boros dalam berbelanja. Walau bagaimanapun
kamu ini bukan seorang yang kedekut! Sebaliknya sekiranya tiada ruangan
di antara kedua jari itu bile dirapatkan, ini bermakna kamu ini kedekut
orangnya Dan pentingkan diri sendiri! Betul ke? hehehee...kalau terkene
jangan la mareee..
Sememangnya terlalu banyak rahsia yang tersemadi pada tangan kita....
walaubagaimana pun ini cuma ramalan saja dan jangan telalu fanatik sangat
untuk mempercayainya.. cuba perhatikan setiap garisan pada tapak tangan
korang dan bandingkan dengan garisan yang dinomborkan seperti di atas...
setiap garisan mempunyai maksud yang tertentu. Tapi jangan la panik,
bukan semua garis yang dinyatakan itu terdapat pada tapak tangan korang..
and of course la bentuknya juga berbeza-beza.. ada yang kurang jelas,
putus-putus dan sebagainya. So selamat 'menilik'.. jangan tersalah tilik,
sudah la!
no image

KENALI WATAK ANDA MELALUI JENIS RAMBUT

1) RAMBUT LURUS -bijak, seorang yang happy, bergaya, cemburu,dan pandai dalam menguruskan sesuatu tanpa pertolongan
2) RAMBUT KERINTING TEBAL-kurang bijak, degil, cemburu kuat, romantic,banyak pergaulan dan susah dalam menyelesaikan masalah diri, tidak suka termenung
3) RAMBUT KERENTING NEGRO -bijak, ego, cemburu buta, romantic , memilih dan mudah mengamuk bila susah hendak selesaikan masalah
4) RAMBUT IKAL MAYANG-bijak, berfikir sebelum melakukan sesuatu,berfikiran terbuka, banyak pergaulan, dan mudah memaaf kan seseorang dengan kesilapan lalu.
5) RAMBUT HALUS/LEMBUT -bijak sangat, memilih, pemaaf, manja, tegas dan cepat melakukan perkerjaan dengan bersungguh-sungguh.
6) RAMBUT SIKIT-bijak, sentiasa berfikiran negatif pada seseorang, ego,dan pandai membuka perniagaan walaupun kecil.
7) RAMBUT PERANG-kurang bijak, berfikiran terbuka, pemaaf,sosial dan bijak lari daripada masalah.
8) RAMBUT TEBAL-bijak, degil, cemburu, romantic, kasar, banyak kawan, dan pandai mengambil hati seseorang.
9) RAMBUT KUSUT-sangat bijak, berfikiran terbuka, banyak pergaulan, garang, susah nak memaafkan seseorang, dan pandai dalam mengurusan sesuatu tanpa pertolongan.
10) RAMBUT BERUBAN -kurang bijak, suka termenung, sosial sikit,berfikiran terbuka dan pandai selesaikan masalah diri
11)TIADA RAMBUT-macam mana nak kate ye....kesian
12) RAMBUT WARNA KEMERAH-MERAHAN ATAU KEHIJAU HIJAUAN -itu rambutaaannnnnnnnnnnnnnnnnn..... Huahuahuahua
no image

tanda-tanda anda bayi tahun mid 70's & 80's

kita membesar dgn menonton G-Force, He-man, Transformers, Thundercats, Silver Hawk, Woody Woodpecker, Chipmunks and Mickey Mouse. Not to forget Ninja Turtles, Mask, Smurfs dan Voltron.
berus gigi time waktu rehat kat skolah rendah?...hmm, mesti pegang cawan warna-warni kan. mencangkung kat tepi parit dgn classmates semua kat seblah...
ingat tak, misi kat skolah masuk kelas dgn list dentist appointment. Pastu bunyi gigi member kite kene gerudi kat bilik sebelah. ada gigi yang berlubang, kene laa tampal.
ni sure korang igt...program minum susu di skolah. nak galakkan budak2 time tuh minum susu. sekotak 30 sen jek beb...
cikgu2 kalau nak denda, mesti guna pembaris panjang warna kuning tu. Pukul tapak tangan...kan?
semangkuk mi sup ke, mihun sup ke, 30 sen jek kat kantin.
lepas balik mengaji cepat cepat tukar uniform sebab nak gi main galah panjang kat rumah mek yah kat sebelah .....
Hankyu Jaya, Yaohan - shopping complex yang popular utk meluangkan masa dgn family. ni for those yg dok KL laa...
time skolah menengah, korang sure beli kasut skolah Bata BM Turbo atau Pallas Jazz. ada yang suka kasut high-cut yang buatan china tu...ada yang suka stoking tebal laaa...
internet? email? mendalah ape tu?
CD? ape tu? kaset tape penah laa dgr. tiket wayang pun 5 inggit je.
kite pegi kedai runcit, beli Chickerdis, Mamee , Kum Kum, UFO, O-Ya, Ding Dang chocolate balls yang ada mainan kat dlm die, 'telur' keras warna warni, 'rokok' chewing gum, KIKI Bubble Gum. tak dilupakan, 'Ti Kam'. bile dah abih exam, main Monopoly la, Donkey la, Happy Family laa dlm class.
tapi bunyi loceng laa yang paling best skali. boleh beli aiskrim ngan apek kat luar skola tuh...
lagi satu loceng masa nak pegi rehat. tinggal kan keje skolah, jom kita pegi makan. budak2 yg dpt Rancangan Makanan Tambahan (RMT) mesti kluar awal.
lagi satu yang seronok mase time Pendidikan Jasmani, PJ. main bola laa, rounders laa...
permainan kegemaran, main guli, batu seremban, penutup botol, batang aiskrim, 'Pepsi Cola one-two-three', 'Police & Sentry', kejar2 duduk...
kita hilangkan dahaga dgn aiskrim 10 sen. yang tube aiskrim, ada byk2 color tu. kalau nak makan, kene patahkan kat tengah2 die!
lipat kertas kecik2, pastuh buat lastik. hmmm..ni pun kita main dulu ni. baling2 kapur laa.
hmm...budak2 kat university skarang, kebanyakan nye lahir thn 1987/88. skarang digelar 'remaja'.
bagi diorg, diorg mane penah dgr lagu 'We Are the World, We Are the Children...' dan lagu 'Uptown Girl' yang diorg tau, yg Westlife nyanyi....bkn Billy Joel nyanyi...
bagi diorg, ada satu je Jerman kat dunia ni, dan ade satu je Vietnam.
AIDS wujud sejak diorg lahir.
CD pun wujud time diorg lahir.
Michael Jackson dah putih dah time tu.
Diorg percaya Spiderman dgn Incredible Hulk tu filem2 baru.
Diorg tak bley bayangkan skrin hitam putih utk sebuah komputer.
Diorg tak penah tau pun 'Atari' dgn 'Game & Watch'.
Diorg tak percaya penah ada TV hitam putih...dan diorg skarang tak reti nak switch on TV kalau xde remote control.
dan diorg tak paham macam mane kite boleh survive dkt universiti tanpa handphone...
hmm...jom kite check, kite ni dah tua ke:
1. korg paham ape yang korang baca kat atas ni, dan korg sure tersenyum
2. kebanyakan member2 skolah menengah kite dah kawin
3. korg sure pelik bile nengok bdak2 kecik main komputer, selamba je
4. kita geleng kepala bile nengok bdak2 skolah menengah guna handphone
5. kita dah tak byk sembang2 dgn member melalui telefon lagi setiap hari
6. bile jumpe member lame dari semasa ke semasa, seronok bile bersembang pasal cerite2 lame, cerite2 kelakar yang kite alami mase dulu time kecik2, nakal2 dulu...
7. last skali, bile dah bace email ni, korang akan terpikir utk forwardkan dkt member2 lame korg. Sure diorg suke punye laa...hehehe
Yaa, kite pun dah semakin tua!!
Teringat zaman2 dulu kan?
Cheers to the mid 70's & 80's babies!!!
no image

MENGENALI LELAKI MELALUI ZODIAK


Leo
(24 Julai - 23 Ogos)
Orang nyer:
penyayang, warm hearted, tidak kedekut bila mahu berkongsi kesenangan dan kemewahan dgn org yg disayangi nyer. Jejaka Leo ini juga seorg yg ambitious, self-centered tapi tak ego...(jejaka leo memang gitu).
Tips utk memikat:
sebagai pompuan, harus lah tunjuk kewanitaan yg selembut-lembut nyer. Kena tahu bagaimana menilai dan menghargai tiap2 ciri dan kualiti ada pada jejaka leo.
WARNING :
Jgn..saya ulangi..JGN bercakap atau memuji lelaki lain di hadapan LEO. Mereka tak suka dibanding-banding kan dgn org lain..mereka tu sensitif! Sikit sikit tak boleh, ader kang nanti merajok, balik bilang mak.




Virgo
(24 Ogos - 23 September)
Org nyer:
pemalu, tak pandai mengawal emosi, ceng'eng. Suka mencari perhatian dari pompuan.
Tips utk memikat:
Lelaki Virgo suka yg pendiam, tak kecoh, sofisticated, simple, jgn byk cakap.. (cerewet pulak si virgo nie) So kenalah pandai menyerlahkan nilai2 kewanitaan, gaya yg manis, kelembutan dan tak lupa kesabaran..(virgo ceng'eng..kuat merajuk)
WARNING:
Bila go dating, jgn pakai yg ter "over welming"..virgo ini gatal..(chicky duck) kalau dia over gatal, kasi jer flying kick sama dia.




Libra
( 24 Spetember - 23 Oktober)
Org nyer:
cerewet, posessive, takes tings lightly wen cums to quarrel tapi jujur dlm segala hal
Tips utk memikat:
Senang aje..Libra suka pompuan yg ceria, hapy go lucky..SO be urself
WARNING:
So bila nak date..makai lah make-up yg sederhana..tapi jgn lupa cover-up pimple jika ada..a big turn off for Libra pasal diorang ingat diorang nie semua hensem nak mampos.




Scorpio
( 24 Oktober - 23 November)
Ogr nyer:
xtion serius, mudah cemburu, mood swing..
Tips utk memikat:
Sentiasa menghargai nyer..nak bergayut pat talifon berjam-jam pun takpe! janji dgn dia, kerana Scorpio ini macam Libra juga, posessive. Tak suka berkongsi pompuan nyer dgn org lain.
WARNING:
Buat pilihan yg betol bila mahu memikat scorpio, kerana bila dah terjerat susah nak escape dari scorpio...(jgn kata guek tak kasi warning)




Sagitarius
( 23 November - 21 December)
Org nyer:
Fu..yoh..siapa dpt memang untung...Sagitarius org nyer hapi aje.. suka (bergembira tepok tanggan sama2..la la la..) bawa partner jln2..sort of adventures
Tips utk memikat:
Sentiasa ada kan plan bila nak kluar..nenok wayang ke? kanoeing ke? anytink asal kan jgn membosan kan...
WARNING:
Jgn "u plan..i plan lah"..'confirm tak ada plan'.




Capricon
( 22 December - 20 Januari)
Org Nyer:
Egoistic, ada batu duduk di atas itu kepala, pendek kata Capricon seorg yg sukar nak meluar kan merasannya. Jarang sekali anda akan mendengar dia melafazkan 'cinta' pada anda
Tips utk memikat:
KOOL aje sis..nak tekel mereka bukan mudah..jgn give in selalu.. ajar sikit..mereka jual mahal..kita jual lagi mahal
WARNING:
Macam layang2 putus tali..jual mahal..mahal jugak sis..jgn mahal sampai terputus tali..melepas lah kau nanti...




Aquarius
( 21 Januari - 19 Februari)
Org Nyer:
Pijak semut tak mati..
Tips utk memikat:
Kacang aje..sentiasa berpakaian cantik, glamer..comfirm dia sentiasa nak berkepit aje dgn u
WARNING:
Lelaki Aquarius nie cepat bosan dgn org..so sblm dia tingal kan kita.. kita blah dulu




Pisces
(20 Februari - 20 Mac)
Org Nyer:
Segak, bergaya, ngada-ngada, choosy..
Tips utk memikat:
Kasi jer belacan...
WARNING:
Diorang tak suka macam belacan!




Aries
(21 Mac - 20 April)
Org Nyer:
Anak mak! smart mamat. intelligent,
Tips utk memikat:
Bagus utk minah2 tudung (NO OFFENCE) but its true..Jejaka Aries suka wanita yg sopan, tata-tertip..bab nak bawa tunjuk mak so kena lah bawa balik yg bagus punya
WARNING: Jika anda betol anda rasa aries ini pilihan anda, pilih lah. Kalau tidak, jgn lah main-mainkan hatinya. Hati dah luka sukar nak dibaiki. Macam moto yang dah rosak, makan bulan pat workshop baru baik.




Taurus
(21 April - 21 Mei)
Org nyer:
Mencabar. garang seperti singa, takut seperti tikus. Mereka tidak tetap dgn pendirian sendiri...
Tips utk memikat:
Low profile sikit, mereka suka sesuatu yg mencabar, let him find out the real u..
WARNING:
Kadang Kadang diorang suka buat kelakar sorang sorang... kesian takde orang lain layan...




Gemini
(22 Mei - 21 Jun)
Org nyer:
Gemok! egoistic, tak suka kalah. Kalau ada debate, jgn harap anda nak menang..dlm apa2 persoalan jua mereka ada aje alasan nyer
Tips utk memikat:
Sabar aje lah..be patient. Sebagai pompuan, mengalah lah sikit..lambat laun hati nyer akan lembut jugak..Lelaki Gemini nie suka pada pompuan yg lembut, hatinya akan lembut jua.
WARNING:
Jgn bersikap terlalu kasar dgn nyer..kalau dah tak tahan dgn mereka..blah aje jgn byk cakap..mereka panas baran. Tak guna bertengkar anda tak akan menang punya pasal diorang nak menang jer.




Cancer
( 22 Jun - 23 Julai)
Org nyer:
Segak,Step kaya, bermurah hati, suka menunjuk-nunjuk dgn kemewahan..tetapi mereka adalah sebalik nyer..(berhati-hati ya)
Tips utk memikat:
Jgn pulak anda pun nak step kaya...nanti habis duit dikebas.
WARNING:
TOLONG Jgn terpedaya dgn kata manis nyer.. first first manis, kalau dah lamer jadi masam.. kadang kadang jadi basi..
no image

Know now yourself by Birth Date!

If you were born on the 1st, 10th, 19th, 28th of any month you are number 1.
If you were born on the 2nd, 11th, 20th, 29th of any month you are number 2.
If you were born on the 3rd, 12th, 21st, 30th of any month you are number 3.
If you were born on the 4th, 13th, 22nd, 31st of any month you are number 4.
If you were born on the 5th, 14th, 23rd of any month then you are number 5.
If you were born on the 6th, 15th, 24th of any month then you are number 6.
If you were born on the 7th, 16th, 25th of any month then you are number 7.
If you were born on the 8th, 17th, 26th of a ny month then you are number 8.
If you were born on the 9th, 18th, 27th of any month then you are number 9.


Number 1
You are smart, frank, funny, stubborn, hardworking, honest, jealous on competing basis, kind hearted, friendly, and authoritative. Famous Person always want to be and regarded as First on position, they are often like to be independent, will never be under others, self confident people! You are most likely to fall in love in the younger age, but will get married when you mature! You are likely to have problems with people who have opposite views and you are most likely to take revenge over your enemies in a long time basis. You are a spender, but you will have a good profession in the future. If you are guy, you will be very popular that everybody will have mental attraction and respect you. You can go anywhere from the local shop to the heart of the parliament because you are positive and talented in numerous issues!! But make sure in your life, youwillalways have some people who will work hard to support. Because of your smart behavior, you will be hated by some people too. Your family life is very cool; you will have a very nice partner & wonderful children. You are Pioneer, Independent & Original. Your best match is 4, 6, 8 good match is 3, 5, 7.


Number 2
No matter what, you will be loved by every one because your ruler is the Moon and every one loves the Moon, huh!! Well, you are a person who daydream a lot. You have very low-self confidence, you need back up for every move in your life. You are very much unpredictable means you do change according to time and circumstances. Selfish and have a very strong sense of musical, artistic talent, and verbal communication. Your attitudes are like the Moon comes to Gloom and fade away so everybody can expect changes in you. You can be a next Mahatma Gandhi who is peace loving or you can be a Hitler who wants to destroy the mankind and peace. I mean in the community and your own home. If you really have a deep thought about your own, believe in God, you can feel the difference which will make you stronger!Most of the time your words are a kind of ! would be happening. True! You can predict the situation. You will become poets, writers, or any artistic business people! You are not strong in love, so you will be there and here till you get marry. If you are a girl, you will be a responsible woman in the whole family. If you are a man, you will involve in fights and arguments in the family or vice-versa. You are gentle, intuitive with abroad vision, a power behind the scenes, well balanced people!!! Your best match is 2, 5, and 9 no other people can put up with you!!!


Number 3
You are a person of hard hearted, selfish most of the times, religious,loves to climb up in your life. You always tend to have lots of problems within your family in the early stages but you will put up with everything. You have strong word power, pretty happy face, so wherever you go, youalways have got what you wanted!!! And from the birth you always wanted to work hard in order to achieve something. You will not get anything without hard work! When you reach a Man/Woman age, you want other younger listen to you because you want younger people to respect older people. You do set so many examples to others. Generally you re not a cool person. It's not easy dealing with you! But once you like someone's attitude, then here you go. It will be a lasting friendship. You always have respect from others. Your life seems to have lots of worries and problems but t! hey won't be long. You will always have brilliant kids!!! You love money a bit too much so temptation will push you to endless trying. If you are a guy, you will be looking after
yourfamily and helping friends, and will spend a life time just being generous and(except 21st born Men) you will be such an example of how to be in the culture & Life!!! If you are girl, then it's your good character and hardworking attitude you always follow. You are a Freedom Lover,Creative Ambition focused who brings Beauty, Hope & Joy to this world!!! Your best match are 6, 9. Good match are 1, 3, 5.

Number 4
You are very stubborn and very hard working. You have rough word power which might put lots of people away from you. You may cause nuisance to others if you are a man. You often understand others well and their problems. If you are a girl you are very good with studies and arts. If you are guy you spend most of the time after girl friends. You will have fun life with mates & girls. Your friends will spend your time & money and get away with their life and you will become empty handed and don't know what to do, so be careful!! You love to spend anyway!!! Your good will is you are always there to help family and friends. You always fall in love in younger age as well. You need to be careful of people who will take advantage of your kind heart and beware of your relations too. You are practical, patient, persistent, a bit old-fashioned. You best ma! tches are 1, 8. Good matches are 5, 6, 7.


Number 5
You are very popular within the community. You can get things done by just chatting to even enemies! You have a pretty good business mind. You are someone who acts on impulse. You will be famous if you open up a business, get involve in share dealings, music etc. Very popular with sense of humor, you are the one your friends and families will always ask for help and you are the one actually get money on credit and help your friends!! You will have more than 1 relationship, but when you get settle down you will be a bit selfish. Anyway, because your other half will have a pretty good amount of control in you. Be careful you tend to go for other relationships/contacts even you are married at times because of your popularity. You are someone who gets along with anyone because the number 5 is the middle number. You like changes and freedom. You are an Explorer with Magic on your face. You learn your life through experience and it's your Best Teacher!!! Your best matches are 1, 2, 9. Good matches are 6, 8.

Number 6
You are born to enjoy. You don't care about others, you always want to enjoy your life time. You are a person. You will be very good in either education or in business management! You are talented, kind (but only with people who you think are nice), beautiful girls and guys. Popular and more than lucky with anything in their Lives. All the goodness does comes to you. The mind and body is just made perfect. If you are a number 6 man,you will experience looks from most girls and will involve in more than few relationships until you get marry!!! If you are girl, most of them will get marry/engage early. You are caring towards your family and friends. You are a person of Compassion, Comfort & Fairness, Good judgment, and after all you can heal this world to make peace forever because you have great power of caring. Your best matches are 1, 6, 9. Good ma! tches are 4, 5.


Number 7
You have got the attraction to anyone out there. You are realistic,confident, happy, a talented individual in your Education, Music, Arts,Singing, and most importantly Acting. You have real problems with bad temper!! If you are girl, you are popular with the subjects listed above,you give up things for your parents, I mean you value your family status a lot. You will be in the top rank when you reach a certain age! If you are a guy, you are popular with Girls. You are a very talented too! Most of the number 7s faces lots of problems with their marriage life. Only a very
few are happy!! It's probably the Lord give you all sort of humans talents andyou are about to suffer in family life, so you need to get ready looking for a partner rather than waiting. If you don't, then you might end-up single!!! You are wonderful, Friendly, Artistic, Happy person. You are born to contribute lot to this world!!! Your best match is 2. Good matches are 1,4.


Number 8
You are a very strong personality, there's no one out there will understand you. You are very good at pointing your finger at some thing!!! You are more likely to suffer from the early age poverty. If your times are not good you might lose either of your parents and end up looking after your entire family. You often suffer all the way in life. The problems will not allow you to study further, but you will learn the life in a very practical way!!! You are the one will fight for justice and may die in the wartoo!!! You are normally very reserved with handful of friends and most of the time, live life lonely and always prepared to help. Well, once you get marry (which is often late) then your bad lucks will go away a bit, then you become safe. Beware of un-expected problems from the terror, government, poisonous animals & accidents. You are someone with discipline, persistence, courage which will take you to the Success!! You are a Great part of a team, family and a fighter!!! Your Best matches are 1, 4, 8. Good match is 5.

Number 9
Hey, you guys are the un-compatible people in the world, you are so strong, physically and mentally. You often have big-aims. You will work hard and hard to get there, normally you suffer in the early age from family's problems and generally you will have fighting life, but when you achieve what you have done, it's always a big-task!! You are so much respected in the community. You are a person who can make a challenge and successfully finish the matter off. You are very naughty in your younger age, often beaten up by your parents, and involve in fights and you seemed to have lots of injuries in your life time, but when you grow, you become calm and macho type!!! Tell you what, Love is not an easy matter for you. You are good in engineering or banking jobs because people always trust you! Your family life is very good, but will have worries over your children. Your qualiti! es are humanitarian, patient, quick witted & compassionate, You are born to achieve targets and serve every one all equally without any prejudice! You are totally a Role Model to everybody in the world for a Great Inspiration!!! Your best matches are 3, 5, 6, 9. Good match is 2.

Unbelieveable???? Trust yourself! This is just a neuromology
prediction....!!!!



Copyright © 2013 -BeMie'S WoRLd- All Right Reserved