Breaking News
Loading...
Sunday, September 26, 2010

Eidul Fitri 2010 Celebration..


Alamak Kantoi lak Aku Kat Sini..Adehh..
Ermmm.. dah lama rasenya BeMie mendiamkan diri disebabkan sebuk dengan tugasan harian dari awal hari raya sampai la ke hari ini... dengan kabel telefon kene cilok kat kg.. adehhh sengal tul dah tak leh on9.. heheh

Your Love Is All I Need

So.. untuk episod kali ni Bemie  nak cerita sikit apa yg family kite orang buat sehari sebelum dan pada hari raya tahun ni... biasanya BeMie akan balik dari Rohan Ke Minas Tirith dulu... Sesampai je BeMie di Minas Tirith terus tido sebab biasanya sampai kat Minas Tirith pun dah pukul 2 3 pagi... bangun je tido pagi tu terus je kemas store yg dah lama postpone tuk kemas.. di temani Britney...


Macam Semua Sampah Je...

Lepas je siap bekemas tu bersiap pulak tuk balik ke Law Kang untuk upacara berbuka pose beramai - ramai bersama sepupu sepapat mak sedara pak sedara anak sedara... semua laaa... ( tapi gambar berbuka pose reramai takder.. sebab BeMie sampai ngam2 waktu berbuka dan terlupa pasal kamera... haus beb..)

Harap Hidup Ini Lebih Bersinar

Sesudah berbuka puase dan maghrib.. kiteorg pun meraikan kedatangan syawal pada esok hari dengan bertakbir... Pastu apa lagi jom kiter layan letupan...


Melastik Ke Bintang

Nak di jadikan cerita selepas 2 3 letupan yg telah aku "melastik ke bintang" ada satu tu tak pegi ke bintang pun.. meletup kat tanah situ jer... fuhh bahaye gile.. terutama pada para penonton ibu2 bapak2 semua yg berada di sana... korang tgk bideo ni...




Peace

lepas je dari kejadian tu.. kiteorg pun stop.. just main bunga api jer... heheh

Mengacau Je.. ehhee

Lepas dari letupan yg terakhir tu aku terus je ke dapur tgk mak dan mak cik2 aku bersiap tuk wat makanan raye.. heheh pastu tido...zzzzzzzzz keesokan harinya



So cam biasa la lepas dari solat Sunat Aidilfitri kiteorg akan menziarah kubur Tok Mak dan Tok Bah


Nak di jadikan cerita kereta Alang plak sangkut... jadi kerja2 penyelamat di lakukan dalam keadaan hujan renyai2 dan semuanya kembali seperti sediakala selepas 45 minit... (mana ada org wat keje penyelamat pakai uniform raye..) jom layan gambar...


Enjin Sangkut tu...


Jack The Ripper


Jebeng Dah Panas Ati..

Site Supervisors

Sesampai je di rumah seperti tahun2 yg sudah kiteorg bertahlil...


Basah Tu Baju Baru Aku.. huhu

Selepas bertahlil upacara bersalam salaman meminta maaf...

Selamat Hari Raya Maaf ZAhir & Batin Halalkan Makan Minum Saya

Pas salam - salam... kiteorg ambik gambar.. hehehe

Katalog Baju Melayu


Penyimpan Rahsia


Our Family


Pipi Britney


Pejuang Tegar Kemerdekaan


Bila Awek Kg LAlu Depan Rumah..


Cekak Pinggang


Yg Kanan Adalah Mak Sedara Yg Kiri



BeMie HeRo Kembali Ke Marikh tuk ambik daging tuk barbeque


So Malam Tu Kiteorg Layan Barbeque


BeMie (T-Shirt Ijau) Tgh Melantak


dan BAwak Bekal Balik Ke Rohan


p/s Tahun Ni Takder Marhaban rase lain sikit...(rase cam nak sambung lagi.. tgk le keadaan)

4 ulasan:

  1. tk sangka u wat jgk entri ni..

    u nk bitaw sumthing..
    da bunc......

    heee3x~

    ReplyDelete
  2. meriah and complete edisi raya :-)

    main bunga api, salam2 pagi raya, masak, ngemas stor, pegi kubor siap keter sangkut :-d, slamatkan keter, ngorat awek di pagi raya, bertahlil, BBQ, pi planet marikh (yg ni paling marveles...hihi) n last skali tapau mknn kembali ke rohan. syabas!!

    selamat hari raya. nnti raya haji jgn lupa tunjuk pic bemie tgh sembelih lembu pula... hehee:-p

    ReplyDelete
  3. waaa~...kacak ensem segak macho bergaya nye bemie ms raya...

    ekeke..bole dpt duit raya lg x puji2 cmtu?? :p

    ReplyDelete

Copyright © 2013 -BeMie'S WoRLd- All Right Reserved