Breaking News
Loading...
Wednesday, December 1, 2010

Kuala Lumpur Hop On Hop Off


Under My Umberella ella ella yeah yeah under my umberella... bingit telinga aku dengar lagu ni...



Bermula Dari Sini Malaysia Tourism Centre

"hello.. oit bemie jadik ke tak ni nak hop on"... suara nyaring si bendul keluar menerusi corong telefon masuk sebutir sebutir ke lubang telinge aku... (pedih je rase)


Bestnya Kalau Bas Ni Aku Punya

"jadik...." jawab aku selamba sambil tangan aku mencapai  dan menggentel bantal peluk yg berasa dalam dakapan aku..


Alah Takyah Tengok Map Kiterkan Ada Driver.. Apalaa...

"ambik aku kat rumah eyh..."
"yelah aku gerak sekarang.. ko jgn sambg tido plak.."

Bangunan Sultan Abdul Samad

"ok.. aku tunggu"
"10 minit lg aku sampai"
"ok set"
Shoot That Gurl

maka bermulalah episod tuk kali ni.. 

Photographer

Kuala Lumpur Hop On Hop Off tuk memenuhkan hari aku... yeahhh jalan2 satu Kay Ell... mcm tak penah jalan2 je kat kl... layankan jer..heheh

Kecewa Ngan Balak Terus melancong Gi KL.. Gud Therapy
korang layan laa gambar bawah ni...



Syrian


Sedia Berkhidmat


Kuala Lumpur Convention Centre


Jengah


GAmbar Tu Tak CAntik... Wakaka


KL Tower

Sengal

Route Map

untuk lebih byk gambar klik SINI

5 ulasan:

Copyright © 2013 -BeMie'S WoRLd- All Right Reserved