Breaking News
Loading...
Wednesday, January 19, 2011

Puteri Hang Li Po


Setelah memandu tanpa arah tujuan tiba - tiba hati terdetik pasal Puteri Hang Li Po...


Pintu Gerbang Masuk

Jadi Dengan tak semena - mena singgah la aku ke tempat Puteri Hang Li Po di Bukit Cina Melaka..

Bersama Pelancong Dari UK
Nak ikutkan bukan ada apa sangat kat sini cuma tokong, perigi, dan kubur cina jer..

Perigi Hang Li Po

Cuma ia merupakan tempat sejarah.. bagi penggemar2 sejarah Hang Li Po boleh la kemari...

Informasi
Sambil pusing2 kat kawasan ni.. terfikir lak BeMie camner la keadaannya pada masa dulu.. adakah Hang Li Po tu mandi kt perigi ni.. suasana camner...? rumah dia kat mana pulak? mcm2 la soalan timbul.. hadoyaiiiiiii...

Panjangnya Beratur
pastu terus je balik ingatkan nak makan satay.. tapi panjang pulak beraturnya huhuhu

Dahhhh Jom BAlikkkkkkk

4 ulasan:

  1. btul kot tmpat dia mandi...org dulu2 kan mndi kt perigi.
    sultan mansur mybe buat rumah utk puteri hang lipo kt situ.

    ReplyDelete
  2. @ugly - besrnya bilik air dia kan.. huhuhu

    ReplyDelete
  3. Huaaaaaaaaaawawawaawwawsaaaaaawwawwaawa

    ReplyDelete

Copyright © 2013 -BeMie'S WoRLd- All Right Reserved