Facebook

Tuesday, August 17, 2010

BeMie's WoRLd dot Com... ReLoaded


Ermmm semalam masa sahur dalam kul 5 pagi aku sempat lagi berborak ngan Suffer dan Myien then aku setelkan beberapa ketul kurma sementara menunggu Imsak.. Tiba - tiba.....



bila aku masuk blog aku sendiri dia keluar menatang ni ... 



walaupun aku dah refresh.... sebelum ni ada jugak dia mintak verify camni.. aku wat bodoh jer.. tapi ok jer... then tuk kali ni pun aku wat bodoh jer... (walaupun pagi2 dah ada 3.. 4 org yg kol aku bagitau blog aku takleh bukak.. aku ckp under maintainance heheh) tau2 sampai ke pukul 5 petang tadi pun still sama.. aku pun panic la kejap.. (walaupun muka cool jer) .. maunya tak panic.. semua yg berkenaan ngan google aku tak leh masuk.. termasuklah blogger, gmail aku dan page google sendiri... nak jadik apa idup takder semua ni.. cam dah ilang arah aku..  dan akhirnya aku mengalah verify dengan bagi phone no aku..dan google pun bagi verification code kat phone aku.. suruh aku sahkan .. then kuar pulak msg ni


ni msg dr cik gugel "Sorry, there seems to be a problem. The service you're looking for is temporarily unavailable. We're working hard to restore your access as soon as possible. Please try again in a few hours. Thanks for your patience."

So dia kater beberapa jam... aku pun dengan patiencenya menunggu... jadik tuk ilangkan boring aku pun berbuka ngan saper lagi Izan le atau nama penanya Kompas.. makanan favourite cam biasa laa kuih muih hehhe... lepas tu dalam kul 10 lebih aku balik rumah dan on lappy dengan harapan blog aku okey... tapi apa yg jadik sebaliknya pulak.. tuk menyedapkan ati aku.. aku teringat msg google tu.. in few hours.. so 20 jam pun few hours gak.. so aku rilek jer.. sampai laa aku rase tepu tuk online sebab takder blog.... takleh bukak email....  so aku pun masuk la kat ruang chat geng blogger.. tetiba aku nampak ada org tanya kat situ..apa cerita blog BeMie takleh masuk.. rase terharu pun ada ada gak org carik aku kat situ walaupun aku ni blogger baru heheheh... dalam kepala hotak aku mmg aku terpikir Suffer.. sebab aku yakin Suffer leh tolong aku selesaikan masalah ni.. dan mmg tepat Suffer la orgnya... setelah berYM dgn dia akhirnya masalah aku setel pada tepat jam 2.59 minit pagi... Alhamdulillah.. tima kasih Suffer...  I Lap u..(nnt jumpa kau banjer teh tarik satu..)  Aku masih boleh berblogging dan mencarik rezeki ngan blog.. heheheh walaupun ..... google ada bg satu email kat aku yg berbunyik...


" Hello,

     Your blog at http://dreamingpower.blogspot.com/ has been reviewed and confirmed as in violation of our Terms of Service for: SPAM. In accordance to these terms, we've removed the blog and the URL is no longer accessible.

     For more information, please review the following resources:

     Blogger Terms of Service: http://blogger.com/terms.g
     Blogger Content Policy: http://blogger.com/content.g


     -The Blogger Team "

dan gua pun reply kat dia... HARAM JADAH KAUUUUU.... harap2 dia org tak paham walaupun guna google translate... kalau paham pun bagus jugak... dah la blog ni (merupakan 1st blog gua.. blog review pasal kereta) yg paling byk bagi gua pendapatan... memang haram jadah la korang... tak der duit ke nak bagi gaji kat aku.... dah ler blog tu bagi aku USD57.00 tuk bulan ni... duit tu... pun lesap gak...adehhhhhhh... berapa byk teh tarik aku leh beli... doakan BeMie berjaya (KAYA) dalam kerjaya sebagai seorang blogger part time..  apa2 punterima kasih google kerana delete blog aku.. ko tggu nnt Suffer bagi aku hosting.. mmg aku tak hadap dah hosting blogger ni..huhu salammmm...


BeMie--- Dalam Hati Ada Rimau
Share:

8 comments:

  1. sabarlah...br sehari je tu.
    rasa annoying kan hadapi bnda camni.

    google ada sebab dia la kot utk safety.

    yg penting bemie is back ;-)

    ReplyDelete
  2. adakah dgn delete blog saya safety... saya tidak mengancam sesiapa... huhuhu

    ReplyDelete
  3. yela...mana tau dia detect something yg dia rasa ada potential utk cause 'hazard' kt blog bemie. according to their perspective...bukn kita. :-)

    ReplyDelete
  4. mksud bnde nie...dye sedut ko punyer duit la ea
    gune spam?? aku tak berape paham lah.nie jer ker pic yg ade..bnde baru nie.aku tak pernah kene..tolong terangkan lebeh lanjut yer..takut aku plak yg kene..

    ReplyDelete
  5. alaaa.. amik konsep amerika israel jele.. kan dah kafirullazi tu memang macam tu.. sabo jele.. doa banyak banyak. pas tu buka..pastu blogging..pastu tido..

    ReplyDelete
  6. bemi kayes wokkkkk, 1 jug teh tarik nnt die lanje

    ReplyDelete
  7. 57 dollar je.. kaye ke haper safer... kkeekek

    ReplyDelete

BeMie's Followers

Total Pageviews

Blog Archive