Breaking News
Loading...
Monday, August 30, 2010

Mewarna Di Ruang Kecil

 
Ermm Hanz dah balik Kolej.... Sebab Ada Mid Term... (Good Luck Hanz).. Tinggal la aku sorang anak lelaki kat Minas Tirith ni menghabiskan cuti Kemerdekaan Tanah Melayu yg ke 53... Apa2 pun Salam Kemerdekaan..  

 

Jadik Sempena Kemerdekaan ni aku pun rase cam nak mewarna bilik... selepas berbuka lauk ayam masak merah, daging kicap, nasik (yg mak aku dan adik2 aku masak) berserta teh o suam dan kuih muih (puss puss bekepul2).. Bemula la episod "Mewarna Di Ruang Kecil" aktiviti bermula sekitar jam...

Pukul 9:21 Malam
Setelah aku salin uniform tuk bekerja.. maka segala tugasan aku ni... aku pikul dengan penuh dedikasi dan bermaruah... 

Berus Cat

Make Sure Kelengkapan Cukup
 SAtu Dua Tiga Mulaa....

Warna Jgn Tak Warna..
Pemilihan warna sangat penting terutama untuk ruang yg kecik... sekiranya pandai pilih warna...bilik akan jadik besar .. tapi kalau salah pilih... bilik jadi sendat.. sendat tu.. kekek.. Untuk ruang kecik ni aku pilih warna hijau... nak tau sebab aku pilih warna hijau ni.. rahsia.. heheh

Kain Buruk Mesti Ada Maaa..
 Kain buruk amat diperlukan terutama ketika cat menitik di atas lantai mahupun muka anda...

Uniform Kerja Cap Kulit

Aksi Pewarna Ruang Kecil


Peneman Aku Berbual

Done

Ni la Rupa Ruang Kecil Yg Siap Diwarna


Selesai la sudah episod "Mewarna Di Ruang Kecil" tepat jam

3:36 Pagi
Pastu aku puss puss (berkepul2) mandi dan tertido...

5 ulasan:

  1. ruang kecil cntik warna soft and terang biar nmpak luas n tenang. cntik hijau tu...bukn hijau msjid cam umah abg. heheh....

    p/s: nnti leh tmpah cat rumh la..

    ReplyDelete
  2. semangat raya sangat ni... kaler pun pilih yang ijau.. dehhh

    ReplyDelete
  3. saye pun
    ingat nak cat rumah..
    dinding asek kena conteng je ni..
    kaler hijau macam cantik je..

    ReplyDelete
  4. @ ugly - rumah abag kaler masjid ker.. heheh
    @ mata2 - wakaka semangat.. jgn tak semangat
    @ diana - cat la diana.. hilangkan conteng2 tu...

    ReplyDelete
  5. uuu kaler ijo yer...gud2...xde nk psksi filler ker

    ReplyDelete

Copyright © 2013 -BeMie'S WoRLd- All Right Reserved