Facebook

Thursday, August 12, 2010

Menikmati Hyundai I30 sebelum Berbuka Puasa.. (Tak Batal Rasenya) Part 2

Sambungan Dari Episod 1...



Setelah selesai sesi photoshoot Hyundai I 30 dan Hyundai Sonata 2010 .. kiteorg pun borak dalam kereta dan akhirnya Izan telah decided tuk pergi ke pasar ramadhan (PaRam).. Aku follow jer.. hehehe ( dalam kepala hotak nak carik laa kuih muih seperti roti jala atau karipap sebagai appetizer bak kater omputih tuk bebuka aku nnt) sambil memandang izan yg sedang sibuk tangkap gambar suasana jem






so kiteorg pun sampai laa kat Param yg besar gak laa yg aku tanak bagitau apa nama tempat tu... rasie.. korang nak tau tanya Izan... Beginilah rupanya param tu...


RAmai gile kan..? so kietorg pun pusing habis param ni.. sampai tak tau nak decide nak beli apa sebab terlampau asyik tengok org...


dan akhirnya kami tak beli satu pun makanan kat situ dan membuat keputusan tuk makan di tempat spesel (awek ramai/tempat student bak kata Izan) heheheh

so layan jem lagi...


Akhirnya sampai jugak kiteorg kat tempat student ramai hehhehehe dan aku ngan izan pun bersiap sedia tuk berbuka.. dan aku pun dah ready  tuk bebuka... aku makan nasik putih, lauk tempe. sayur dan berpuluh2 ekor ikan bilis... air teh tarik ngan air suam berserta appetizer/ kuih muih aku... jom tgk kuih muih aku...




haaaaaa.. tu le rupe kuih muih aku.. heheeh... Izan pulak makan nasik putih, ikan keli bakar ngan apa tah aku tak ingat air nescafe o ais...





Kesudahan cerita ni aku yg konon2nya tak lapar sangat habis sepinggan..sampai licin.. Izan yg lapar sangat pulak tak abis makan.. disebabkan mcm2 alasan antaranya sakit tua.. perut dah tak kuat.. badan tak sedap.. kepala runsing dan mcm2 lagi.. dan sebenarnya dia tak pekene appetizer/ kuih muih lagi... heheh..



Akhir kata Selamat Menjalani Ibadah Puasa DAri Krew Penerbitan BeMie's WoRLd 


Photographer : Kompas Hailmey
Share:

3 comments:

  1. skilas pndang 2 saat da tau kt mana ni...heheh ;-d
    port lama.

    berseleranya sy tgk kuih bemie..mesti kenyang giler2 kan mkn tu.

    ReplyDelete
  2. memang kenyang pun die makan kuih tu.. berkepul kepul asap kuih tu cik..

    ReplyDelete
  3. bukan setakat kenyang je.. malahan kembong...

    ReplyDelete

BeMie's Followers

Total Pageviews

Blog Archive